× هشدار!
درباره شهراملاک

درباره شهراملاک

 

ماموریت:

انجام معاملات سالم با بالاترین میزان رضایت مشتری وحداکثر درآمد ممکن با رضایتمندی طرفین قرارداد

 

استراتژی:

انجام معاملات با استفاده ازابزارها و تکنولوژی های روز با کمترین صرف انرژی وبیشترین سرعت ممکن

 

مزیتهای رقابتی:

1. ارائه خدمات بصورت موازی و مکمل یکدیگر به صورت اینترنتی در دنیای مجازی جهت شناسایی و کسب اطلاعات و در دنیای حقیقی انجام مشاوره تخصصی و عقد قرارداد 

2. ارائه شماره تلفن و ارتباط مستقیم بین طرفین در سایت و دفاتر املاک مرتبط

3. انجام مشاوره و همچنین کتابت قراردادها و تلاش جهت حل اختلافات احتمالی توسط وکیل حقوقی و بصورت رایگان

4. پاسخگویی به شکایات و تخلفات پرسنل فروش و اداری و همچنین نظرسنجی مراجعین طی دوره حضور و پس از آن 

5. ارائه خدمات ویژه و امکانات خاص به مشتریانی که به هر دلیلی در امر خرید و فروش عجله دارند.

 

شایستگی های متمایز کننده

1. حضور پرسنل فروش و اداری مودب و آموزش دیده که در هر شرایط در صورت نیاز نسبت به پیگیری کار مشتری اقدام می نمایند.

2. ارائه گزارش کار در حین پروسه پیگیری توسط پرسنل و سایت بصورت پیامک، تماس تلفنی و نمایش در کارتابل 

3. ایجاد اطمینان در مشتری به واسطه پیگیری و نظارت توسط تیم فروش 

4. انجام کلیه امورمعاملات بصورت تخصصی توسط وکیل پایه یک دادکستری جهت جلوگیری از بروز مفسده

 

درک نیازهای مشتری:

1. نیاز به شناسایی راحت هدف خود در بازار با کمترین زمان و هزینه 

2. نیاز به امکان مشاوره و همچنین مقایسه هدفهای نزدیک به هم از زوایای مختلف جهت بهترین انتخاب 

3. نیاز به مکانی امن جهت عقد قرارداد بصورت تخصصی بر اساس چهارچوبهای قاونی جهت جلوگیری از مفسده در معامله

4. نیاز به حمایت و داریت و عدالت جهت پیگیری و حل اختلافات احتمالی در پروسه معامله

5. امنیت خاطر از تمام جهات و احساس راحتی از وجود مرجع پاسخگو در صورت بروز هر اتفاق در هر زمینه

 

درک نیازهای نهفته بازار 

1. عدم وجود سیستم یکپارچه جهت به اشتراک گذاشتن داشته ها و نیازهای فعالان بازار که شامل مالکین مشتریان و مشاوران املاک می باشند.

2. نبودن ابزاری که بتوان بصورت متوسط مناطق مختلف با املاک متفاوت را از جهات مختلف و در محدوده های زمانی مختلف با یکدیگر مقایسه شود.

3. عدم توان در شناسایی مشاورین فعال و معتمد توسط مشتریان و همچنین مشتریان نیازمند به خدمات توسط مشاورین املاک

4. نبودن چهارچوب حمایتی و قوانین یکپارچه جهت احقاق حقوق از دست رفته مشاورین املاک و مشتریان و متقاضایان خدمات

 

درک پدیده های در حال شکل گیری بازار

باتوجه به رشد تکنولوژی، بازار از حالت منتهی و مراجعه مستقیم در محل کسب و کوچه و خیابان در حال تغییر به دنیای مجازی می باشد و در آینده حتی امکان انجام معاملات بصورت غیر حضوری در نقاط مختلف دنیا نیز فراهم می گردد که در حال حاضر این امکان در جوامع پیشرفته فراهم گردیده است لذا لازم است گستره فعالیت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی را به جهت کسب حداکثر سهم از بازار  افزایش دهیم.

 

کشف قواعد ارزش آفرینی برای مشتری

1. دسترسی راحت به اطلاعات جهت پردازش و تصمیم گیری 

2. صداقت و شفافیت در ارائه اطلاعات 

3. پاسخگویی در صورت بروز مشکل

4. هزینه تمام شده کم در پروسه انجام معاملات

 

ارزشهای بالقوه از دیدگاه مشتریان

امکان مراجعه به شهراملاک چه از طریق حضوری، تلفنی یا سایت فرصتی را برای مراجعین فراهم نموده که تحت هر شرائط بتوانند نسبت به پییگری نیاز خود و کسب اطلاعات اقدام نمایند و باتوجه به حضور وکیل حقوقی، پرسنل متعهد و آموزش دیده، همچنین مدیریت یکپارچه باعث ایجاد امنیت خاطر مشتری از جهات مختلف مانند دقت در کتابت قرارداد و مسائل حقوقی، رعایت اصول اخلاقی و اجتماعی و همچنین عدالت وانصاف در قراردادها.

 

 

برگرد بالا